SANA SÖYLEDİM AZİZİM; DEDİM Kİ


("Bana söyle Azizim; deki:"şiirine cevaben yazılmıştır....)

SANA SÖYLEDİM AZİZİM; DEDİM Kİ:
Binlerce yılanın yaşadığı bir mağaraya destursuz girdim
Hurdaya ayrılmış bir kalbin kırıklarını japonla yapıştırken
Şimdi yatmam ve dinlenmem lazım, içime açılmam için

Sana söyledim azizim;dedim ki :
Gözlerinin içime damladığı yerler varya,
işte onlar sarkıyor ruhumun tahtasından
Fakir üniversite öğrencilerinin mutfağından akan güneşe
yaralarımın izlerini dökerken
Asfalt çiçeklerinin gökgürültüsü kokan kulaklarında can çekiştim

Sana söyledim azizim; dedim ki:
Sürüyü vurursam çoban darmadağın olacak
Aynı ülkenin birbirine yapışık iki uzak kenti gibi dudaklarımız
Bir asit yağmurunun ortasında intiharın eşiğindedir saçlarımız

Sana söyledim azizim; dedim ki:
Şahmeranın ağzından kaçırdığım bir sazdır kahır
İsa'nın yatağında huzurla son nefesini veremezken zaman
Sana söylemedim azizim
demedim bir sıfır yenik başladık diye savaşlara...

ESAd...
16 temmuz 08.
...İZMİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder