RADİKAL DEJENER(E)YLEMCİLER!!!


Ah Şairler....

Sözün neresinden tutsa toz kaldıran adamlar...

Şair şiir şuur ruh , şair şiir şuur ruh, şair şiir şuur ruh

...diye sayıklıyorum depozitosu ödenmemiş akşamlarda

şiir yazmayayım diye ıslık çalsam
karanlıklar kapılarıma doluşacak ben işte ben...
duvarlarına ha bire resimler asan bir ayna,

"Yaşasın Kudüs", "Kudüs davamızdır", "haydi eyleme"
yeni msn adresleri ve yeni aşklar hepinize selam....

yaşasın uzun saçlar,kenarı cepli pantolonlar
köşeli cümleler, radikal sloganlar

Teeekfiiiiiiir, KÜLLÜ HUM KÜFFAR!
Teeeekfiiiiir, KÜLLÜ HUM KÜFFAR!
Teeeeekfiiiir, KÜLLÜ HUM KÜFFAR!

Ülkemde her dört kişiden birine düşen İstanbul
Ve Anadolu, ah annelerin vefakar yüzü
kapı önlerinin ve akrabalar arasının dedi:kodusu
ikinizi de seviyorum
her ne kadar barınamasa da emek ve samimiyet sokaklarınızda...
beni bırak,
şaşkın şaşkın dolaşmak istiyorum
Kur'an'ın vadilerinde
çok bilmiş piyasa alimlerinin arasında....
nefes alırım belki müteşabbihlerin gölgesinde
arkamdan atıp tuttum uzun uzun
Bir numara büyük tuttum seneye de kullanırım diye
tuttuğum altın oldu hacım, altın acılar var şimdi ellerimde
buda benim bana ayrılırken hediyem olsun
Duygu yok birkere, içerikte dağılmış
Dışarısıysa tehlikeli kalbine erken dönmelisin
Ağlayanlar anlayamazlar
Tefsir show tecrübeleriyle sabittir
maun suresi nasıl okunur dört çarpı dört bir cip içerisinde?
işte öyle bir tutarsızlık gibiyim, anla(ma) beni hacım...
haram kılınmış müzik aletleri gibi(!) duruyor yüzümde bakışlarım
karşıdan karşıya geçen dikkatsiz bir yaya sesim
kimim ben, nerden geliyorum, nereye gidiyorum
kimiz biz nerden geliyoruz nereye gidiyoruz?
el cevab: geldiğin yer kadar insansın gittiğin yer kadar adam...
dokunma bana iyiyim ben..
.desem de inan- ...ma bana!

KAYIPKENTLİ-
10.08.2008 ....20.09
FATİH-İST....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder