AYRILIRKEN DEMİŞTİN Kİ:...



Ayrılırken…
Parmak uçlarımı tut(uştur)muş
Ve demiştin ki:*

"Acılarını rabbine aç
ve Kendine değil acılarına iyi bak..."

* Baktım azizim
Öldürmüyorsa güçlendirir derdin ya
Şimdi bir yumruğa döndü omuzlarımda gençliğim…
Malatya gibi duruyor yüzümde gözlerim "le cane" diyorum,
amin oluyorum sonra "gülüm" diyorum,

ölüm soluyorum sonra…
********* Ayrılırken
… Kalbimi yüzüme çarpmış
Ve demiştin ki: "Sevinçlerine değil yüreğindeki kuyulara iyi bak"
Baktım azizim Kendimi her buluşumda gırani ağladı
g/öztaşlarım "hala haalaaa heeeey" çekti ahlarım…

Fısıldadım ki: "acılıyam ezelden Göynüm geçmez güzelden
Göynümün gözü çıksın…"
Kör bir derinliği ellerime asıp lehim tuttum ağıtlarda
Kendimi savunmak kendimin karşısında
Kendimi savurmakmış kendimin kuyusunda…

Ayrılırken…
Kanımı bir hançerle yarmış Ve demiştin ki:
"Sen bir devrimin değil devrilenlerin oğlusun
İmanını kaybetmiş aşklara
ve Aşkını kaybetmiş imanlara iyi bak"
Baktım azizim Gündüzün iki eteğinde
Ve gecenin gündüze yakın vakitlerinde
Avuçlarımdaki çizgilere haykırdım
"Ey iyilikler kötülükleri giderin
Ey imanından başını almış gitmiş aşklar
…Yusuf'a dönün…
Ey aşkından başını almış gitmiş imanlar …
Fatıma'ya dönün…

" Ayrılırken Derin derin ezanları dinlemiş Ve demiştin ki:
"Çağırdıklarına değil çağırışlarına iyi bak"
Baktım azizim Erdemli bir babanın erdemli bir oğlu
Erdemli bir şiirin erdemli bir şairi
Erdemli bir aşkın erdemli bir kalbi
Olamayan ve en çok kanayan yanlarımızla baktım
Ve Topuklarımın üzerinden gerisin geriye dönmedim
Çünkü
Muhammed ölmedi! …
Muhammed ölmedi…
MUHAMMEEEEDDD ÖÖÖÖÖÖLMEDİ LAAOOOVV!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder