ALLAH BİZİ GÖZETLİYOR YARIŞMASI..

Islı gecelerde...
Kollarımı annem buluyorum sarılıyorum kendimi
Ke/derimden ç/ürüdü iyimser yanlarım
Kıy/a/meti bekleyenler kampına baş` vurdum
Kayıt bedeli istediler el altından...

Şairzedelerce aşağılanan bir İbrahim Sadri oldum ardından...
Buzdolabını ayağımla kapattığım için...
"Yalnızken burnu kurdalamak bile şiirdir" savunması sundum diye
atıldım okulumun üstü başı toz çocukluğundan...!

Milli Öğütüm Sisteminin müfredatında
Gelecek vaat eden "yobaz adayı" oldum hep!!
Kimse bilmedi
F tipi tecriti
atıldığım en arka sıralarda
Nurcuların kolejinde tanıdım, ilk...

Devlet okullarında
Okul aile birliğinin el birliğince aşağıladığı anneme anlatamadım!!
İnadına hep sarışın... İnadına hep ağır makyajlı kadınların
arasında başörtülü bir karanlıktı...(k)!

Yalan söylemek için inançlı olmamak gerekmediğini
oportünist dünyalarına takkiye takviye eden
cennet adaylarından öğrendiğimde
Fatih`in İstanbulla evlendiği yaştaydım..
.
Bekâr odalarında resmi tarihin
yalanlarıyla müşerref olurken
Yazarların, kitaplarına yanlış başlıklar attıklarını haykırdım
"Yalan söyleyen tarih" utanmıyordu işte...

Bizi arkadan vuran Araplar(?)`a tecavüz eden Amerika`ya hizmet eden BBG evlerine SMS yollayan bir halkın "ABG yarışması*"ndan aynı hazzı duymadıklarında anlamıştım:
................Lozan zafer miydi?
Hezimet miydi?
................. Cola Turka nın,
Coca cola nın Türkçesi olduğunu anlatamadım
ülkemin Amerika`yı lanetleyen duyarlı insanına(!)
! Misyonerlerin ziyaret ettiği kadar komşularını ziyaret etmeyen vatanperverler olarak!
Aç yatan komşularız; doysakta doymasakta...
Ve hepimiz biz deniz!
...Hz. Muhammet hariç!!!
Büyüdüm!
Sılah-i rahimlerde sadece dedikodu paylaşıldığı memleketimden uzaklarda..
Büyüdüm;
öyle kırık dökük...
Hasta olduğu zaman oruçlar tuttuğum...
Mektuplarını abdestsiz okumadığım...
Kaçıncı vedalaşmalarımızı otogar soğukluklarında düşerken
Güney`in tarihine...
Otobüsün camlarıyla beraber ağlayan...
selpakçı çocuklardan dua istediğimiz sevgili`m.....de
gülümseyen yüzünü bende unuttu bir telaş..
...dönmemek üzere ölüler ülkesine gitti!
Okullarını hayallerine terkeden
Başörtülü kızlarımızın diri taklidi yaptığı ülkemde...
Tesettüre girmek istiyorum!!! Aldanarak büyümekten
Rektörlerce kovulurum belki bu sayede..
Evlat edinildim;
tam da ölmek üzereyken acımdan yaşlı bir akrep ve kör bir yelkovan tarafından.
İnsanın kaybettiği en büyük ilmi verdiler bana
zikrime ram oldum gözyaşlarımdan ördüğüm rahlemde...
ve;sevdiklerime söyleyecek tek sözüm kaldı şimdi:
tik
.tak
..tik
...tak
....tik
.....tak
......tik
.......tak
........tik
.........tak!!
k.KENTLİ
GÜNEY
21.09.2005
*:Allah bizi gözetliyor yarışması!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder