Ne Mutlu KAFASI KARIŞIK TÜRK'ÜM diyene!!!

sağ"dan "sol"a yaşıyoruz
"sol"dan "sağ"a yazıyoruz
masumiyet: çocukluk..
z/alimlik: büyümek...

Masumiyetten zalimliğe büyüyoruz
Adına yaşamak diyoruz

"Bir garip öldü diyeler
Üç gün sonra duyalar"

O da bir şey mi?
Üç asır yuğdular beni
Sular eridi gözlerimin çöllerinde
Kendimden gizli gizli Perdeler ve camlar arasında
kuruttuğum göz yaşlarımdan
Geriye kalan tuzlarla avuttum yaralarımı
Tuz bastım gözlerime
Tuz bastım sözlerime
Tuz bastım tefsirlerime
Tuz bastım her sevdiğimin bende bıraktığı ölüsüne

Haykıra haykıra ağlayışlarla geldi Tuz Gölü bir sabah kapıma.
Biat etti gözlerime...
Amin dedim..

Sağdan sevip soldan ayrılıyoruz
Acayip acayip: inkılaplar dayattıklarından beri tarihimize
Latin renkli yabancılar geliyor ellerinde yeni alfabeyle
Çaresiz kabullerde yazdığım şiirlerimi
Kimse anlamıyor nicedir
Soldan sağa okuduklarından beri!!!
Zincirlerimiz: made in AB
Hangi çılgınlarımız öyle mutlu?
Biz öyle şaşkın!
biz öyle avare?
: laik bey-inlerin televole nesli
insanlığı parçaladı paylaşmak yerine
on yılda on beş milyon acıklı karikatür
yarattılar en baştan

Depremler gömdüğüm avuçlarımla örttüğüm yüzümü açma sakın!
Tiksindiğin yerleri pislik deyip geç(me), tanı!
Düşün, neden çöpte bulundu: Safahat' ın ölü evladı?
Şahit ol Akif..
evladının akıbetine!Şahit ol Akif..
kahraman ırkının bir "gül",
halineŞahit ol Akif...
yenilen nanelere

Dünyaya bedel tek Türk'ün topraklarında yankılanan
O ezanlar ki şehadetleri...DiYANet' e bağlı
Diyanet devletime bağlı
Devletim devlerine bağlı
Devler "Kabil"'e bağlı
Ben:Habil' in yitik kardeşi
Böyle geçin tutanaklara ismimi

Sağdan sola yaşıyoruz
Soldan sağa yazıyoruz
-NE MUTLU "
- kafası karışık TÜRK-" ÜM DİYENE!!!
(alkışlar)
sağdan sola paramparçayız
adına: "yaşamak" diyoruz
...(malum yuhalamalar)

KayıpKentli...
2005 Mersin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder