RABBE SAYIKLAMALAR-3


Rabbim
rabbim
Neden duymuyorum senin beni duyduğunu?
Bakar mısın şöyle bir: Bana meşakkat ve acı ile şeytan dokundu..
Doğrusu şeytan hastalığımdan dolayı yakınlarıma verdiği vesveseleriyle bana bir yorgunluk ve bir elem dokundurdu!
Şeytan bana bezginlik ve terkedilmişlik hissi verdi
Rabbim şeytana sağından solundan önünden ve arkasından yaklaştım
"yapma" dedim "yapma"
"ellerim çok ağrıyor"
"çok yorgunum"
ah rabbim

ne yapmalıyım?
Ben ayaklarımı tutayım sen yeryüzünü topuklarıma vur?
İstersen depreneyim?

Peki!
Avurtlarıma örttüğüm çöllerden göz taşlarımı akıtayım insanlığın kürtaj yaptırdığı vicdanına?


Bildiklerimin mi peşine düşeyim Rabbim?
Ben hayat bilmediğini aramaktır aramamaksa yaşamamaktır diyorum
Sen :" bilmediğiniz şeyin peşine düşmeyin diyorsun?"
Ah! Sen demedin mi" insana gerçekten çok az bilgi verilmiştir "diye?
Çok az bilgi verdiğin bu ezilenlere sen: Biz istedik ki yer yüzünde mustaz'aflara iktidarlar verelim"demedin mi?
Bize iktidar vermeyi düşünmekle ,bizi rehberler kılmakla insanlığa "siyasal İslamcılık"(!) yaptığının farkında mısın(!)?
Rabbim!!! Sen kardeşleri Şuaybı da Medyen halkına yollamadın mı?
Hz. Şuayb Medyen halkına tartıda hile yapmayın dedi..
Benden de halkıma gitmemi ve malları üzerinde istedikleri gibi tasarrufta bulunamayacaklarını söylememi mi istiyorsun Rabbim?
Bunu benim namazım mı emrediyor?
Bunu mu vurgulamamı istiyorsun?
Gönderdiğin kitaptaki HAKİKATLARIN toplumsal hayatın kategorileri üzerinde belirleyici olmasını istemekle Demokratik Laik Kemalist sistemin(ilahın) anayasal bütünlüğünü tehdit ettiğinin farkında mısın?(!)
Rabbim Sen benim göğsümü yarıp genişletmedin mi?
Bu yüzden mi aşklar dostluklar acılar sevinçler dar geliyor artık bana?...
KayıpKentli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder