ESADLAR DİVANI-2(Şeytanı Örnek Al Esad-Ve Sevdiklerini Terketme!)

Esad
bildiğin gibi değil hiçbir şey,
şeytan insana sağdan soldan önden ve arkadan yaklaşır
ya şeytana önden arkadan sağdan ve soldan yaklaşanlar...?

esad artık herkesin acelesi var
acele seviyoruz birbirimizi
ve acele terkediyoruz
ve acele işe şeytan...

Yine bir sabah işte
Esad Kale`mle (E)(L)i(M) arasında
bir zelzele ayiniyim su`lar kar`maşa`sında

Annem hasta ne zamandır doktora gdiyor
"Roce" ilaç firması ne kadar mutludur şimdi!!
bir sabah anneme söyledim ansızın
"ben artık suyu da aramıyorum" diye..
annem korktu ,esad
annem suyun aradığı bir oğlu olduğumu bilmiyor

herkes suyu arıyor sen de...
annem de..
hepiniz suyu arıyorsunuz..
içinde yaşadığım toplum ve çağ suyu arıyor
suyu arayan bir adam değil
suyun aradığı bir insan olmaya gidiyorum esad
ne olur kalma bu su arayıcılarının arasında git benimle...
sen DOĞU olursan güneş sende açar esad unutma

sonra dünyadan daha ağır kaşlarını kaldırdı annem ve sordu:
"bir taşla duvar olur mu oğlum?
bir taş baş yarar ama ...dedim anneme..
ayaklarının altını temiz tut dedim anneme
sen de söyle annene esad
bu apaçık bir hatırlatmadır çünkü
sular annelerin ayaklarının altındaki mekanı ağlıyor esad
ceplerimde ellerim yerine Ortadoğu taşıdığım bileklerimi usulca tuttu annem
ve sordu "hala dua etmiyor musun oğlum?"
-"suyu arayanlar dua etsin
ben duanın kendisi olmaya karar verdim" dedim anneme
Annemden merhametini ödünç istedim ağlayarak
Annem okyanuslar taşıdığım saç diplerimi okşadı "
-Halkımıza ne oldu anne?
akrabalarımıza..sevdiklerimize?
annemin saçlarımı okşadığı eli kanadı..
sustu annem!
işte Müslüm bunu bilmiyor esad
ve solcuların annesiyle benim annem arasındaki en büyük fark
biz "oğullarız"... esad..
ne olur anla beni
tanıdığım herkes bir peçe peçe...
insanlar kendilerine ait olmayan
bir kafa karışıklığıyla dolaşıyor esad
kendime yalan söylediğimden beri
kimseye inanmıyorum diyen bir şaire inat
ben sana inanmak istedim hep
çünkü ben senden yana kendime hiç yalan söylemedim!
bu yüzden şeytanı örnek al esad
sen onu camdan kovsan
o bacadan girmedi mi o seni hiç terketti mi?
.şeytanı örnek al esad ve
sevdiklerini terketme
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder