Bir Masal-Bir Türkü-Bir özür




ÖZÜR

Ağzımın kenarında yırtık çocuklar
Bütün masallar kaç yerinden çarpıtılmış....
Kırmızı başlıklı kızlar bilirim
Başlığı kurt postu
Çocuklarımız hala masum(!) masallarla büyüyor

Bütün yalan hikayeler bu yüzden gerçeğe dönüyor
Gökten üç bomba düşüyor mesela
Biri sana..Biri babana...Biri de ..?
-daha fazla sorma, çocuk
- Bütün sevdiklerimden özür diliyorum

Bir masal kahramanını oynadım hayatlarında
Yalansız...Sadık..Ve aziz!
-size dürüst davranmakla
bir komedyendim
trajedilerinizin ortasında
utandınız benden...bağışlayın!

Herkes parası kadar tanrı
Borcu kadar kul
Aşkı kadar köle
Sağlığı kadar duayen
Acıları kadar isyankar
Saçlar doğunun asaletine
Ayaklar batının rezaletine Ram olmuşken...
Şaşırmıyorum artık
Yer sofralarında büyüyenlerin
Lüks masalarda saadetlerinin bozulmasına
Gençler kendi aralarında anlaşmışlar

Bana: çekip gitmek düşer
Avcının elinden kızı kurtaran kurtla
Boylarım en derin suları
Masallarda kız kurtulur;çocuklar büyür böylece
Allah'ın emri peygamberin kavliyle
Herkes birer kurt olur sevgilisine
Ormancı olurum; masayı yıkarım
Masa tertemiz olur! Onların hafızalarında
Kalırım köyünYazık iki gencinin katili
Ülkemde bunca genç katledilirken

Tüm türk/ü/lerde suç benim üzerime kalır
Kimi sevsem acelesi var
İhanete vakit ayıracak kadar
En iyisi onlar! Ersin muradına
Ben arkalarından toplayayım yüreğimi....


Kayıp Kentli

30.05.2005..mersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder