Aramızdaki Fark

Unutmayı seçtim, Çünkü: İnsan yaşıyor

Kalsın tercihlerin sende
İnsanın yürüyecek bir yolu olmalı önce
gerisi oyalanmaktır bunu bil
oyalanır insan biraz sevinç biraz kederle

yüzümdeki hafif tebessüm bir vazgeçiştir
anlatamadıklarımın bir resmidir
söylemediklerimin harmonisi
çektiklerimin albenisi

bak gözüm
derinliği olmalı insanın önce
bağıran acılar çabuk susar bunu bil
sesini saklayan acılardır tarihe düşen

Unutmak bahsetmemektir
ağzına almadığını bile farketmemektir
gerisi unutmanın provası
ki nice unutmalar aslında hatırlamanın yalanı...

boşver gözüm
sen bildiğin gibi devam et
ben yıldızları yerlerine iliştirmeye devam edeceğim
senin bakışların yıldızlara takılıyken

senle aramızdaki fark ne biliyor musun?
ben: savaşırken yenildim,ama savaştım!
sen: kazandın kaçarak,ama kazandın
ve beni asi bildiler... seni ise kahraman...


KayıpKentli..6 haziran 2009 fatih ist...02.54

1 yorum:

  1. ben: savaşırken yenildim,ama savaştım!
    sen: kazandın kaçarak,ama kazandın

    çağın negatif seleksiyonu dedikleri bu olsa gerek..

    kıskanılacak kadar güsel dizeler bunlar.

    YanıtlaSil