PİÇ AYNALAR!

dua etmekten derisi soyulan ellerimle yalvardım
sen : bir camianın öfkeyle terkedenisin
ben : tüm yalanlarına rağmen kalıp didineni

sabahları aynalara açıyorum gözlerimin perdesini
yok işte yok: güneşin selamı bakışlarımda
ben de var ama aydınlığı umudumun.

"Dönmüşsün" dedi koca bir eylül,
"dönmüşsün" evet dedim: "döndüm bir bekleyene..."
sonra seni sordu
yoldum saçlarımı koydum önüne: “işte o”

insan büyüdüğünü nerden anlıyor biliyor musun?
Aldığı yarayı hissetmemeye başladıkça...
Buna kirlenmek de diyorlar,
ben büyümek diyorum
iyilikleri kötülüklerinden daha derin insanlar biliyorum
ellerini çekmeyen kalbinden sahabesi olmuş çağının
sahib çıkanı adam gibi!

...herkesin uyuduğu saatlerde
bir vuranlar bir de vurulanlar uyumaz
gündüzler neden zehir deme
sen bir zehir bıraktın kardeşine
yaklaşır barışma ayı
ramazanlar ve yedi çeşit sofra
yaz beni de kimsesizler arasına
ve unut...
yeni yüzler bul, saman alevi alakalarda ışısın yüzün
herkese aynı hikayeni anlat
ve aynı radikal kitaplarda boğul...
oysa reel hayat bambaşka
sigara içen dostlarımız bahsetsin dünyanın kirlendiğinden!!!

benden dinle sen inanmayı
iman edenler ancak mutsuzdur!
Kahrolur insan şu çağın haline...
müslim: geceleri kederine sarılandır yar niyetine
mü’min: uykularında ağlayan, sabahları yumruklarını sıkandır
kalandır, dimdik durandır,
sabredenidir dostunun...

dünya bizden daha temiz değil
ama dünya kadar değer vermeyiz bize
budur: hali pür melalimiz

patron sınıflardan çok kendi emeğimize kızarız
bundandır dağınıklığı kardeşliğimizin
Zalime yumuşak, dosta sert
cahiliyeye müşfik, ilmiyyuna gaddar
tutarsız hayatlarımızın çamurudur şikayetlerimiz...
ve piçtir aynalar!!!

Hoş geldin Garb...
Afakın ve euro zırhınla...
sektörün iman dolu göğsüm gibi serhaddi yok artık
gücünün büyüklüğü dağınıklığımız kadar olan ey Küfür
sabahleyin arabalarımızla sana akacağız,
sabah 7.Başla!

Kredi kartlarının ve asgari ücretlerin dünyasında
kahrolsun(!) Devlet Memurluğu(!)
Hoşgeldin Özel Sektör Tağutu(!)... : çarpıklığıdır akidemiz!
(Ebuzer mi?: Can sıkan bir Şazz...)

Kendine yeni bir “hayr bonus” bulur dostlarımız
Ne de olsa sevgiye aç tüm metropoller!

beni koyduğun, bana koyduğun tüm kahrın kadar
Bak istanbulu dinliyorum, ellerim yaralı...
gömecek yer kalmadı bakışlarımda ölüsünü sevdiklerimin
en iyisi yakmak ve küllerini savurmak gözyaşı denizlerime

sen beni incittin, Allah’da seni inceltsin ey Kalın Dost!!!

İnceldiği yerden kopsun diye değil ama
İnceldiği yerden sarsın diye hayatı...

haklısın
herkes kendisini daha iyi bilir
herkes bildiği kadar taşır, dostunu, aşkını ve yarasını...

Kayıpkentli.
31 .07.2009
Kıztaşı ..İst 02:32

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder